Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

ΚΟΡΟΪΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΘΕΡΕΣ

Σήμερα με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο email μου έρχεται διαφημιστικό μήνυμα της AEGEAN το οποίο λέει ότι κάνει προσφορά 2000 θέσεις για Ελλάδα πτήσεις εσωτερικού (39€ η απλή μετάβαση με ΟΛΟΥΣ τους φόρους) και Μιλάνο, Λάρνακα πτήσεις εξωτερικού (59€ η απλή μετάβαση με ΟΛΟΥΣ τους φόρους) για κρατήσεις έως 28/4 και ταξίδι έως 15/5.
Δεν πήγα ποτέ στη Μεγαλόνησο και λέω ευκαιρία είναι να πάω. Είμαστε 5μελής οικογένεια οπότε λέω 120€ με επιστροφή επί 5, δηλαδή με 600€ το πολύ (γιατί τα παιδιά έχουν κάποια μείωση τιμής) πάμε κι ερχόμαστε.
Μεγάλη προσφορά όντως.
Μπαίνω αμέσως στο link που μου δίνει το email και ψάχνω πτήση για Λάρνακα.
Βρήκα Τετάρτη 30/4 μετάβαση και επιστροφή 7/5 σε economy φυσικά. ΩΡΑΙΑ!!!
Η ζαλάδα μου ήρθε λίγα δευτερόλεπτα μετά όταν είδα την τιμή.
1224€ η απλή μετάβαση χωρίς φόρους και λοιπές χρεώσεις.
Βλέπω το σύνολο: 2601,16€ όλο το ταξίδι με όλες τις χρεώσεις.
Από 600€ πήγαμε στα 2600€.
Άρχισα να ψάχνω τρόπους να μειώσω την τιμή.
Αφαίρεσα το flexibility (την δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής της ημέρας αναχώρησης-επιστροφής), άλλαξα ημέρες και ώρες πτήσεων, έφαγα τουλάχιστον 45 λεπτά και το καλύτερο που βρήκα ήταν 1534,90€, χωρίς δυνατότητα ακύρωσης ή μεταβολής πτήσεων αν συνέβαινε κάτι και αφού συμβιβάστηκα με απογευματινές πτήσεις που σημαίνει χάνεις την πρώτη μέρα (άφιξη στη Λάρνακα 22:30) και βολοδέρνεις την τελευταία με τα μπαγκάζια ανά χείρας (αναχώρηση 17:25 από Λάρνακα).
Με λίγα λόγια η AEGEAN μου υποσχέθηκε να με πάει στην Κύπρο με 600€ το πολύ και τελικά μου ζητάει 1600€ υποσχόμενή μου ταλαιπωρία. Με κορόιδεψε δηλαδή.
Αυτή τη λύση επιζητούμε τόσο καιρό για τις αερομεταφορές στην Ελλάδα;
Το υπουργείο ανάπτυξης (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) στο οποίο κατήγγειλα το γεγονός και τηλεφωνικά και γραπτά τι κάνει;
Κανείς εισαγγελέας ακούει;

1 σχόλιο:

ΑΝΑΣΑ είπε...

Αγαπητέ, συμπάσχω και βρίζω διαρκώς τις αερομεταφορές μιάς και η ταλαιπωρία μου και εμένα δέν έχει όρια .Και αυτό αφορά όλους τους Έλληνες πλούσιους κάι μή, και αυτό επειδή ακόμα και λεφτά να χεις για το ταξίδι σου, νιώθεις ότι σε κοροϊδεύουν . Εγώ για να πάω και να γυρίσω Κρήτη θέλω 300 ευρώ , τα δύο άτομα 600, τα 4(με δυο παιδάκια 4 ετών) θέλω 900...Ακατεύατα!!!Αίσχος. Ο αδελφός μου απο Αγγλιά έρχεται με λίγο ψάξιμο με κάτω απο 200 ευρώ .Πέφτουμε στην ανάγκη τους και αυτοί το εκμεταλλεύονται. Αλλά και τα πλοία δέν πάνε πίσω . Μία καμπίνα 4κλινη με αυτοκίνητο να πάς και να έρθεις Κρήτη, 500-600 ευρώ. Βέβαια δέν είμαι υπέρ του να διατηρήσουμε την Ολυμπιακή σε καμμιά περίπτωση. Είναι ένα χάλι που βάζει καθε χρόνο το ταμείο του κράτους για τα καλά μέσα εκατομμύρια ευρώ...Αλλα ναι Υπουργείο Μεταφορών δέν υπάρχει για αυτά .Δέν τους νοιάζει και τόσο η δική μας τσέπη γιατί εμείς ζούμε στην Ελλάδα και ώς Έλληνες μας νοιάζει ο κόλος μας (συγνώμη κιόλας) και ποσός μας απασχολεί η θέση του άλλου. Αφού σου λέει εγώ περνάω καλά, τί με νοιάζει εμένα ο άλλος που δέν έχει να φάει?Ας κόψει τον λαιμό του . Είναι φορές που νιώθω εγκλωβισμένη, ανύμπορη μπροστά στα τεράστεια οικονομικά έξοδα και παρακαλάω τον θεό να έχω την υγεία μου γιατί εκεί την έχεις κάτσει. Τα εισητήρια να παλεύεις, τα νοσοκομεία όμως και τους γιατρούς....?
καλημέρα